‘Malaga beter dan ooit’ is de slogan die stad als veilige bestemming aanprijst

door admin
'Malaga beter dan ooit' is de slogan die stad als veilige bestemming aanprijst

De stad wil potentiële bezoekers duidelijk maken dat het er veilig is en dat mensen er niet bang hoeven te zijn een besmetting met het coronavirus op te lopen. In de campagne wordt de nadruk gelegd op de vele culturele attracties die de stad te bieden heeft, waaronder de talloze musea, en op het feit dat die attracties allemaal ‘corona-proof’ zijn gemaakt middels alle veiligheidsprotocollen.

Ook de gastronomie in de stad wordt aangeprijsd, de sportactiviteiten die er in de omgeving te doen zijn, de natuur, de kust met vele stranden en de bergen. In de campagne wordt eveneens benadrukt dat Malaga de titel ‘European Capital of Intelligent Tourism 2020 van de Europese Commissie in de wacht heeft gesleept vanwege de focus op duurzaamheid, toegankelijkheid en digitaliteit van de dienstverlening in de stad op toeristisch gebied. De campagne is vrijdag van start gegaan en zal te zien zijn in kranten en op websites en sociale media met video’s in het Engels. 

 

Dit vind je misschien ook leuk