Vliegdienst AENA communiceert via Twitter

door admin
Vliegdienst AENA communiceert via Twitter

AENA wilde via de vanmiddag aangemaakte Twitter-account de duizenden geïrriteerde en verwarde reizigers te woord staan die vast zijn komen te zitten op diverse luchthavens in Spanje als gevolg van de wilde staking van luchtverkeersleiders sinds gistermiddag.

Gedurende de rest van de dag postte AENA via Twitter berichten (tweets) in het Spaans, Engels, Catalaans, Baskisch en Galisisch over de vluchten die al naar gelang de dag vorderde weer werden hervat.

Vliegmaatschappij Iberia had al sinds juni een Twitter-account met inmiddels 13.671 volgers en heeft de hele dag vragen beantwoord van gestrande of anderszins door de staking benadeelde passagiers die er via de gewone telefoonlijnen niet meer doorheen kwamen.

Tweet

Eén tweet was in elk geval positief tussen alle ellende dooor voor de reizigers van Iberia: ‘Passagiers benadeeld door gecancelde vluchten kunnen de komende dagen het geld voor hun ticket terugvragen.

Dit vind je misschien ook leuk