Carrefour lanceert voor het eerst verrassingswinkelwagens in Málaga

door admin
carrefour

Producten ter waarde van 50 euro voor slechts 9,99 euro. Wie wil dat niet? De verrassingsactie van Carrefour heeft Málaga als nieuwste toevoeging. Eerder is de actie al succesvol uitgerold in steden als Madrid en Sevilla. Carrefour Rosaleda had de primeur om deze aantrekkelijke campagne op Heilige Dinsdag te starten.

Een gok die loont

Vanaf 9 uur ’s ochtends biedt Carrefour Rosaleda tien verrassingswinkelwagens aan. Elk wagentje is gevuld met voedingsproducten voor een vaste prijs van 9,99 euro. De keuze voor Carrefour Rosaleda als locatie voor deze campagne kwam tot stand na een stemming op sociale media, waarbij klanten de winkel kozen voor de volgende campagne.

Een actie even verrassend als origineel

Volgens de Franse retailgigant is dit koopconcept “even verrassend als origineel”. De actie is beperkt tot één dag en klanten mogen maximaal één winkelwagen per persoon aanschaffen. “We hebben de inhoud van deze verrassingswinkelwagens zorgvuldig samengesteld om de tevredenheid van onze klanten te garanderen en aan hun verwachtingen te voldoen,” voegt het bedrijf toe.

Permanente prijsverlagingen op 500 producten

Met dergelijke initiatieven wil Carrefour “haar toewijding aan de besparingen van haar klanten” benadrukken. Klanten kunnen momenteel ook profiteren van permanente prijsverlagingen op 500 producten. Deze campagne weerspiegelt de innovatieve benadering van Carrefour om winkelen spannender te maken en tegelijkertijd de kosten voor consumenten te verlagen.

Lees ook: Duizend producten goedkoper bij Carrefour Spanje door prijzenoorlog

Dit vind je misschien ook leuk